هتلداری

معرفی کامل بهترین هتل های کیش+ امکانات رفاهی

معرفی کامل بهترین هتل های کیش+ امکانات رفاهی

اگر اهل سفر و مسافرت هستید پس از مشهد، قطعا یکی از مکان هایی که هر فصل سال به ذهن تان خطور می کند کیش است؛ بنابراین یکی از اصلی ترین دغدغه هایتان باید پیدا کردن هتل و اقامتگاه مناسب باشد. اگر شما نیز چنین دغدغه هایی دارید در مقاله قبل به بررسی محبوب ترین و بهترین هتل های مشهد پرداختیم تا بدین صورت از دغدغه ها و چالش هایتان کم کنیم در این مطلب نیز قصد داریم شما را با بهترین و برترین هتل های کیش آشنا کنیم، تا بتوانید اقامت خوبی را تجربه کنید؛ با ما همراه باشید و ادامه مطلب را از دست ندهید.

1. هتل میراژ کیش

هتل میراژ کیش

هتل میراژ یکی از بهترین هتل های پنج ستاره کیش است؛ این هتل از سال 1397 فعالیتش را شروع کرده و بدین صورت بهترین خدمات را به مسافرین خود ارائه می کند؛ این هتل دارای دو ساختمان با 8 طبقه و 187 اتاق ساخته شده است؛ از جمله ویژگی های این هتل می توان به ویو زیبای آن اشاره کرد شما می توانید با اقامت در این هتل از مناظر اطراف آن لذت ببرید و کسب آرامش کنید. از جمله ویژگی ها و امکانات رفاهی این هتل می توان: صندوق امانات، فضای سبز اختصاصی، کرایه خودرو، سالن کنفرانس، رستوران، کافی شاپ، لاندری روم، پارکینگ، استخر، سونا، جکوزی، سالن بیلیارد، اینترنت پر سرعت و دیگر امکانات تفریحی اشاره کرد.

2. هتل پانوراما

هتل پانوراما

این هتل پنج ستاره با سابقه کاری کم خود توانسته رضایت مشتریان خود را جلب کرده و اقامت خوبی را برای آن ها رغم بزند؛ این مجموعه شامل 15 طبقه و 267 واحد اقامتی با بهترین تجهیزات هتلی در اختیار شما میهمانان عزیز بوده و از جمله امکانات رفاهی آن می توان به: کافی شاپ، رستوران، سونا، جکوزی، اینترنت پرسرعت، آژانس مسافرتی، مینی بار در اتاق، پارکینگ و غیره اشاره کرد.

3. هتل ترنج

هتل ترنج

یکی دیگر از هتل های پنج ستاره کیش می توان به هتل ترنج اشاره کرد؛ این هتل در غرب جزیره، منطقه ای بکر و زیبایی را تداعی کرده است و جالب است بدانید این هتل دارای 2 فاز است، 1 فاز آن رو به ساحل و 1 فاز آن رو به دریا قرار دارد؛ از زیبایی این مجموعه اقامتی نمی توان گذشت چرا که ساختمان های آن مشابه بته جقه طراحی شده اند و شامل چندین رستوران و واحد اقامتی است. هتل ترنج مشابه اکو هتل ها طراحی شده اند و در ساخت آن از مصالح سازگار با محیط زیست استفاده شده است تا بدین صورت کمترین آسیبی به محیط زیست و دریا وارد نشود. از جمله بهترین امکانات این هتل می توان به: رستوران، کافی شاپ، سفره خانه سنتی، مجموعه ورزشی، سالن کنفرانس، اتاق بازی، مجموعه آبی، سرویس رفت و برگشت به مکان های دیدنی کیش، سالن کنفرانس، اینترنت پرسرعت و غیره اشاره کرد.

4. هتل ویدا

هتل ویدا

این هتل زیبا و جذاب دارای 144 اتاق در 10 طبقه طراحی شده تا بدین صورت شما مسافرین عزیز بتوانید اقامت خوبی را برای خود و خانواده تان رغم بزنید. هتل ویدا بر اساس استانداردهای روز دنیا طراحی شده و با ارائه بهترین خدمات در دسته هتل های پنج ستاره کیش قرار گرفته است تا بدین صورت با ارائه بهترین خدمات بتواند اقامت خوبی را برایتان رغم بزند. از جمله امکانات رفاهی این هتل می توان به: مرکز خرید، رستوران، کافی شاپ، فضای سر سبز برای مادر و کودک، خدمات تشریفات، استخر، سونا، جکوزی، سالن ورزشی، اینترنت پرسرعت، سالن کنفرانس، لاندری روم، پارکینگ و غیره اشاره کرد.

5. هتل پارمیس

هتل پارمیس

یکی از قدیمی ترین و بهترین هتل های کیش می توان به هتل پارمیس اشاره کرد؛ این هتل در سال 1385 تاسیس شده و با ارائه بهترین خدمات توانسته در دسته بندی هتل های پنج ستاره قرار بگیرد. این هتل زیبا در 7 طبقه و 168 اتاق طراحی شده تا شما عزیزان بتوانید در هر طبقه و هر اتاقی که باب میلتان است اقامت داشته باشید؛ برخی از ویژگی ها و امکانات تفریحی و رفاهی هتل پارمیس می توان به: رستوران، کافی شاپ، اینترنت پرسرعت، لاندری روم، مرکز خرید، پارکینگ، سالن کنفرانس، بوفه صبحانه، تاکسی سرویس، استفاده از محصولات با کیفیت با پارچه های مختلف از جمله پارچه تترون، ترگال و پارچه فلامنت و غیره اشاره کرد.

هتل های چهار ستاره پس از هتل های پنج ستاره در دسته بهترین هتل ها قرار دارند؛ این هتل ها تفاوت چندانی با هتل های پنج ستاره نداشته و در صورتی که قصد اقامت در هتل های لوکس با هزینه مناسبی را دارید هتل های چهار ستاره بهترین گزینه برای شما خواهد بود. در ادامه قصد داریم به معرفی بهترین هتل های کیش بپردازیم تا بدین صورت بتوانید اقامت خوبی را برای خود و خانواده تان کسب کنید.

1. هتل آرامیس

هتل آرامیس

هتل آرامیس در دسته بهترین هتل های کیش قرار دارد و به دلیل استفاده از محصولات و ارائه خدمات با کیفیت در دسته هتل های چهار ستاره قرار گرفته است و روزانه به فکر پیشرفت و کسب رضایت مشتریان خود است تا بدین صورت خود را به یک هتل پنج ستاره تبدیل کند. این هتل زیبا دارای 4 طبقه و 64 واحد اقامتی زیبا با امکانات رفاهی و تفریحی متنوع می باشد. از جمله برترین و بهترین امکانات تفریحی و رفاهی می توان به: سفره خانه سنتی، کافی شاپ، رستوران، اینترنت پرسرعت، لاندری روم، پارکینگ، فضای سبز، روم سرویس، لاندری روم، ترانسفر رفت و غیره اشاره کرد.

2. هتل لیلیوم

هتل لیلیوم

یکی از هتل های لوکس و مجلل کیش می توان به هتل لیلیوم اشاره کرد؛ این هتل دارای 8 طبقه و 154 واحد اقامتی بوده تا شما عزیزان با هر تعداد نفرات که هستید را در اتاق های خود پذیرش کند؛ از جمله امکانات این هتل زیبا و مجلل می توان به: سفره خانه سنتی، خشک شویی، فضای سبز، مرکز خرید، رستوران، کافی شاپ، اینترنت پر سرعت و غیره اشاره کرد.

3. هتل پارمیدا

هتل های کیش پارمیدا

هتل پارمیدا یکی از بهترین هتل های کیش با داشتن بیش از یک دهه سابقه کار توانسته رضایت مشتریان خود را جلب کند و تبدیل به یک هتل چهار ستاره شود. این هتل زیبا دارای 81 اتاق در 4 طبقه بوده تا شما عزیزان بتوانید هر ویویی که دوست دارید را برای اقامت خود انتخاب کرده و بدین صورت سفر خوبی داشته باشید؛ از جمله امکانات این هتل زیبا می توان به: استفاده از ملحفه هتلی ترک، بهترین سرویس خواب، پارکینگ، کافی شاپ، رستوران، کرایه اتومبیل، چای خانه سنتی، روم سرویس، لاندری روم، استخر، سونا، جکوزی و غیره اشاره کرد.

4. هتل فلامینگو

هتل های کیش فلامینگو

نام این هتل زیبا یکی از قدیمی ترین و بهترین هتل های کیش بوده و جالب است بدانید نام آن برگرفته از نام پرنده است اما طراحی ظاهری آن مشابه دلفین دارد. به منظور بهبود این هتل از زمان تاسیس آن بارها بازسازی شده تا بدین صورت مسافران اقامت خوبی را در این هتل داشته باشند؛ برخی از امکانات رفاهی و تفریحی این هتل می توان به: پاور سوئیچ، کافی شاپ، رستوران، تاکسی سرویس، پارکینگ، فضای سبز وسیع، لاندری روم، سفره خانه سنتی و غیره اشاره کرد.

5. هتل آریان

هتل آریان

اگر به دنبال هتل زیبا و لوکسی هستید که در عین حال هزینه مقرون به صرفه ای نیز داشته باشد؛ هتل آریان بهترین گزینه برای شما خواهد بود. این هتل زیبا بیش از دو دهه سابقه فعالیت داشته و تاکنون توجه گردشگران بسیار زیادی را به خود جلب کرده است. هتل آریان دارای سه طبقه و 67 واحد اقامتی بوده و با ارائه بهترین خدمات اقامت خوبی را برای گردشگران فراهم کرده است. از جمله امکانات این هتل زیبا می توان به سالن بیلیارد، خشک شویی، مینی بار، پارکینگ رایگان، سفره خانه سنتی، اینترنت پرسرعت، اتاق های زیبا با تمامی محصولات و کالای بهداشتی و غیره اشاره کرد.

هتل های سه ستاره نیز در دسته هتل های زیبا و محبوب با بهترین خدمات هستند؛ اگر قصد اقامت در اتاق های لوکس را دارید می توانید در هتل های سه ستاره درخواست اتاق VIP داشته باشید تا بدین صورت اتاقتان را تبدیل به یک اتاق لوکس می کنند. برخی از بهترین هتل های سه ستاره کیش می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1. هتل پارس نیک

هتل پارس نیک

هتل پارس نیک یکی دیگر از قدیمی ترین هتل های کیش است، هتل پارس نیک بیش از سه دهه فعالیت داشته و تاکنون توانسته رضایت مشتریان خود را به بهترین شکل ممکن جلب کرده و تبدیل به یک هتل سه ستاره شود. به منظور بهبود وضعیت این هتل چندین بار بازسازی شده تا اقامت خوبی را برای شما عزیزان فراهم کند. از جمله امکانات این هتل می توان به: روم سرویس، اتاق های فول امکانات، صندوق امانات، لاندری روم، روم سرویس، پارکینگ، رستوران، کافی شاپ، فضای سبز، کتابخانه، کرایه اتومبیل و غیره اشاره کرد.

2. هتل سان رایز

هتل سان رایز یکی از بهترین هتل های سه ستاره کیش بوده و امکانات خوبی را به مسافرین و گردشگران عزیز ارائه می دهد؛ اگر به دنبال هتل خوب با هزینه های مقرون به صرفه هستید هتل سان رایز انتخاب خوبی برای شماست؛ این هتل زیبا دارای 4 طبقه و 61 اتاق بوده و شما می توانید با توجه به تعداد نفرات تان بهترین ویو را برای اتاقتان انتخاب کنید. از جمله امکانات رفاهی و تفریحی این هتل زیبا می توان به: روم سرویس، پاور سوئیچ، مینی بار، خدمات تور، صندوق امانات، آتلیه، رستوران، کافی شاپ، سالن اجتماعات و غیره اشاره کرد.

3. هتل لوتوس

هتل لوتوس یکی دیگر از قدیمی ترین هتل های کیش بوده که بیش از سه دهه فعالیت داشته و جالب است بدانید طراحی این بنا، برگرفته از طراحی های دوران هخامنشی است؛ این هتل زیبا دارای 3 طبقه و 72 واحد اقامتی با بهترین کالای خواب و بهداشتی بوده تا شما عزیزان بتوانید اقامت و استراحت خوبی را در این هتل ها داشته باشید. از جمله بهترین امکانات هتل می توان به: رستوران، پارکینگ، فضای سبز اختصاصی، کافی شاپ، خدمات تاکسی سرویس، اینترنت پرسرعت، لاندری روم، روم سرویس و غیره اشاره کرد.

4. هتل آرامش کیش

هتل آرامش کیش

هتل آرامش در یکی از بهترین مناطق کیش تاسیس شده و بیش از یک دهه سابقه ارائه بهترین خدمات به مسافرین را دارد؛ این هتل زیبا دارای 3 طبقه و 67 اتاق بوده است. در صورتی که قصد دارید اقامت خوبی را در کیش داشته باشید می توانید در این هتل زیبا اقامت بگیرید؛ اما حواستان باشد در تابستان مسافرین زیادی به کیش سفر می کنند بنابراین پیشنهاد می شود زودتر هتل مورد نظرتان را رزرو کنید تا بدین صورت بتوانید بی دغدغه در بهترین هتل کیش اقامت بگیرید. از جمله امکانات رفاهی این هتل زیبا می توان به: پاور سوییچ، رستوران، کافی شاپ، پارکینگ، روم سرویس، سفره خانه سنتی، فضای سبز، خودرو اجاره ای، لاندری روم و غیره اشاره کرد.

5. هتل گاردینا

هتل گاردنیا

هتل گاردینا در دسته بهترین هتل های سه ستاره کیش قرار دارد و شما می توانید بدین صورت اقامت خوبی را در این هتل داشته باشید. این هتل زیبا دارای 3 طبقه و 58 اتاق بوده تا بدین صورت اقامت خوبی را برای شما مسافرین عزیز تداعی کند. شما می توانید با اقامت در این هتل زیبا دسترسی خوبی به مراکز خرید داشته باشید. برخی از امکانات رفاهی این هتل می توان به: رستوران، کافی شاپ، روم سرویس، سیستم تهویه هوا، سفره خانه سنتی، سالن بیلیارد، فضای سبز، پارکینگ و غیره اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *