مجموعه افرا صنعت نگین آسیا با سال ها سابقه در زمینه تولید منسوجات هتلی بهترین محصولات را با دو برند افرا و مانوئل عرضه می کند. محصولات این مجموعه تماما از بهترین مواد و متریال تولید شده و در اختیار شما قرار می گیرند. در این مجموعه منسوجاتی چون: انواع بالش، حوله، ملحفه، پارچه، تشک و منسوجات یکبار مصرف هتلی عرضه می شود. از این رو برای خرید تجهیزات هتلی مورد نیاز خود می توانید سری به محصولات ما بزنید.

راهنمای خرید تجهیزات هتلی با قیمت مناسب

خرید تجهیزات هتلی

به مجموعه تجهیزات مورد نیاز برای ارائه بهترین خدمات به مسافرین در هتل تجهیزات هتلی می گویند. از جمله این تجهیزات شامل تخت، پرده، کمد، میز، دکوراسیون، لوازم بهداشتی، لوازم روشنایی، مبلمان، تجهیزات آشپزخانه، منسوجات هتلی، تلویزیون، سیستم گرمایشی و سرمایشی، تجهیزات رستوران و … می باشد. در ادامه ما راهنمایی تان می کنیم تا بهترین خرید تجهیزات هتلی را برای رضایت مهمانان تان داشته باشید.

در صنعت هتلداری تجهیزات مناسب و با کیفیت نقش مهمی در رضایت مهمانان دارد؛ ما به شما کمک می کنیم با برنامه ریزی و انتخاب بهترین تجهیزات، تبدیل به بهترین اقامتگاه برای مسافرین شوید. برای جلب کردن رضایت مهمانان هتل باید از با کیفیت ترین تجهیزات استفاده شود؛ چرا که داشتن تجهیزات هتلی با کیفیت راحتی و آرامش لازم را برای مسافرین محیا می کند.

این جلب توجه و رضایت مهمانان باعث می شود تا در سفر بعدی نیز به سراغ هتل شما بیایند و حتی از خاطرات خوش در هتل و یا اقامتگاه شما برای دوستان و آشنایان شان تعریف کنند و آن ها نیز مسافر شما شوند؛ چرا که اصطلاحا رضایت آن ها را جلب کردید و خاطره خوشی را برای آن ها رغم زده اید. ضمن اینکه داشتن تجهیزات کامل و با کیفیت می تواند در عملکرد پرسنل نیز تاثیر داشته باشد؛ برای مثال داشتن محصولات شوینده و بهداشتی مناسب می تواند کیفیت کار پرسنل را بالا ببرد؛ خطر عفونت، قارچ و انواع بیماری ها را نیز کاهش دهد.

تجهیزات لازم برای اداره یک هتل لوکس

تجهیزات لازم برای اداره یک هتل لوکس باید نیازسنجی شود و با توجه به نیاز مهمانان، پرسنل و مطابق با استاندارد های هتلداری انتخاب شود. خرید تجهیزات هتلی با کیفیت و مناسب جهت تجهیز یک هتل لوکس بسیار کار دشواری است؛ اما نگران نباشید ما در این مسیر همراه شما هستیم.

به طور کلی تجهیزات هتل به شش دسته تقسیم می شود:

  • تجهیزات رستوران و آشپزخانه هتل
  • تجهیزات لابی هتل
  • تجهیزات کافی شاپ هتل
  • تجهیزات استخر هتل
  • تجهیزات اتاق هتل
  • تجهیزات سرویس هتل

و اما برخی از ملزومات کلی که می تواند در جلب توجه و گرفتن رضایت مسافرین تاثیر داشته باشد شامل موارد زیر است:

1. تجهیزات پارچه ای و منسوجات

یکی از نکاتی که باید به آن توجه کنید استفاده از منسوجات و پارچه های زیبا و با کیفیت است که علاوه بر کاربردی که دارند سبب زیبایی اتاق شما نیز می شوند. از انتخاب ست روتختی مناسب گرفته تا انتخاب پرده مناسب از نظر رنگ و طرح، حوله در سایز های مختلف حمامی و دست و صورت، بالش استاندارد، تشک مناسب و در صورت تمایل تشک طبی، ملحفه و روبالشتی یکبار مصرف و … با بالاترین کیفیت و هزینه مناسب می تواند شما را در اداره یک هتل لوکس یاری کند.

از این رو مجموعه افرا صنعت نگین آسیا بهترین منسوجات هتلی از جمله انواع بالش (بالش میکروژل، بالش پر اسکار، بالش هتلی، بالش پر و …) انواع تشک های طبی و راحتی، انواع ملحفه (در طرح های مختلف) لحاف، انواع محافظ تشک، انواع حوله (تن پوش، حوله دستی، حوله پا و …)، انواع پارچه هتلی، محصولات یکبار مصرف و … را با بالاترین کیفیت ممکن برای شما تهیه کرده و آماده همکاری با هتل ها، اقامتگاه ها و …می باشد.

هدف اصلی تمامی هتل دار ها جلب رضایت مشتریان است. شما مدیران محترم باید با استفاده از تجهیزات لوکس و با کیفیت رضایت مهمانان خود را جلب کنید تا در سفر بعدی شان نیز به سراغ شما بیایند و به دوستان و اقوام شان هم شما را پیشنهاد دهند. پس در هنگام خرید تجهیزات به فکر نیاز مسافران در فصل های مختلف باشید؛ لازم است قبل از خرید به فکر هویت و چیدمان وسایل نیز باشید تا بعد از خرید به راحتی فضا را با وسایل پر کنید.

2. راهنمای خرید کالای خواب هتلی

داشتن خواب راحت و آسوده دغدغه بسیاری از مردم است، مخصوصا در سفر. همان طور که می دانید داشتن یک خواب آرام و کامل انرژی مان را در طول روز تضمین می کند. شما به عنوان مدیریت هتل باید خواب آرامی را برای مسافرین تان تدارک ببینید. استفاده از کالای خواب (تشک و بالش استاندارد) ملحفه تمیز و … می تواند شما را در این امر یاری کند. بنابراین در این مسیر خوب است به نکات زیر توجه داشته باشید.

  1. کیفیت تشک مناسب باشد؛ تشک ها معمولا پر استفاده هستند و افراد با وزن های مختلف روی آن استراحت می کنند پس بهتر است تشک خوبی خریداری کنید تا نیازی نباشد هر ماه آن را تعویض کنید.
  2. استفاده از بالش مناسب و استاندارد؛ بهتراست در هر اتاق چند بالشت کودک و بالشت بزرگسال قرار دهید تا هر کسی با هر سن و سالی در آرامش استراحت کند.
  3. ملحفه مناسب درون اتاق قرار دهید؛ الیاف پارچه های ملافه ای معمولا در سه دسته پنبه ای، ابریشم و پلی استر در دیده می شوند. امروزه بیشترین و پر استفاده ترین ملافه برای اقامتگاه ها و هتل ها نوع پنبه ای آن است؛ زیرا ایجاد حساسیت نمی کند و به نسبت سایر ملحفه ها قیمت مناسبی نیز دارد.

3. انواع حوله های هتلی

امروزه در 90درصد هتل ها از دو نوع حوله استفاده می شود، یکی برای حمام و دیگری برای دست و صورت. متریال این حوله ها باید از پلی استر و کتان باشد تا ضمن بالا بودن کیفیت آن قدرت بالایی در جذب آب نیز داشته باشد. در بیشتر مواقع حوله های موجود در اقامتگاه ها به رنگ سفید، شیری و یا کرم رنگ می باشد؛ چرا که نشان دهنده پاکی است و به آسانی با هر شوینده ای می توان آن ها را تمیز کرد.

از جمله ویژگی ها و مزایای یک حوله هتلی مناسب می توان به ویژگی های زیر اشاره کرد:

  • نرمی
  • قدرت جذب بالا
  • رنگ مناسب
  • سایز مناسب
  • جنس حوله
  • ظاهر زیبا

4. اتاق های راحت و زیبا

طراحی و مدیریت درست اتاق های لوکس و VIP نیازمند تجهیزاتی مانند تلویزیون، اینترنت با سرعت بالا، تلفن، سیستم سرمایشی و گرمایشی، پرده های زیبا و دلنشین، روتختی و بالش های مناسب و استاندارد، سیستم تهویه مناسب، مینی بار، سیستم صدا و روشنایی مناسب، کمدهای جادار و بزرگ، محصولات بهداشتی، پارچه و حوله های مناسب و با کیفیت، محصولات یکبار مصرف هتلی و … ضمن اینکه کیفیت کالاها، نظافت هتل و چیدمان آن حرف اول را می زند.

5. رستوران با منوی کامل

یکی از نکاتی که هتل شما را با سایر هتل ها متمایز می کند منوی پر بار شما است؛ هتل لوکس باید منوی کامل با غذاهای لذیذ و خوشمزه داشته باشد. فضای مناسبی را برای ناهار خوری انتخاب کنید و از روف گاردن غافل نشوید. تهیه میز و صندلی با بهترین کیفیت آسایش و راحتی را برای مهمان هایتان فراهم می کند؛ چرا که برخی صندلی ها استاندارد نیستند و پس از مدتی نشستن باعث بروز کمر درد می شوند.

6. استخر و سونا

یک هتل لوکس باید از استخر و سونا برخورد دار باشد تا نهایت آرامش و راحتی را برای مهمانان خود فراهم کند. مسافرین پس از سفر طولانی و خسته کننده نیازمند استراحت و ریلکس کردن هستند.

7. خدمات ویژه

از جمله خدمات ویژه ای که می توانید در هتل تان داشته باشید شامل: اتاق کنفرانس، سالن ماساژ، خدمات اتومبیل، پارکینگ، خدمات نظافتی و پذیرایی است.

کلام آخر

مسافرینی که به هتل شما روی می آورند نیاز به آرامش و استراحت دارند چرا که بعد از سفر طولانی، گردش، زیارت و … قطعا یک استراحت کامل می تواند انرژی آن ها را برگرداند. بنابراین در تهیه کالای خواب، منسوجات و دیگر امکانات رفاهی سعی کنید بهترین ها و با کیفیت ترین ها را تهیه کنید.