هتلداری

لیست بهترین و بزرگترین هتل های مشهد

بهترین هتل مشهد

شهر مشهد، به عنوان دومین کلان شهر و قطب مذهبی کشور، هر ساله مقصد بسیاری از گردشگران و مسافران است. این شهر، علاوه بر حرم مطهر، دارای جاذبه های تفریحی و گردشگری زیادی نیز می باشد. از آن جایی که بسیاری از مسافران، برای اقامت به دنبال یافتن بهترین هتل مشهد هستند، به همین خاطر، در این مطلب تلاش شده است تا شما را، با بهترین و بزرگ ترین هتل های مشهد آشنا کنیم.

هتل درویشی

بهترین هتل مشهد

یکی از مجلل ترین و بهترین هتل های شهر مشهد، هتل درویشی است که بر خلاف نامش، بسیار شیک و لوکس است. این هتل دارای امکانات بسیار ویژه و دکوراسیونی گران قیمت بوده که دارای 23 طبقه، 223 اتاق و 618 تخت است. هتل درویشی مشهد، تنها هتل آتریوم شرق کشور است که فضایی بزرگ و باز بین دو ساختمان دارد. آتریوم، رستورانی است که با سقف شیشه ای و بلند، محیطی زیبا و دلنشین را در هتل به وجود آورده است. یکی دیگر از امکانات و تجهیزات هتل درویشی، مجموعه آبی آن است که ارائه دهنده خدمات اسپا و ماساژ نیز می باشد. این استخر ها بسیار شیک و لوکس بوده که هر مسافری را به وجد می آورد.

همان طور که گفته شد، هتل درویشی امکانات متنوعی را برای مسافرین خود در نظر گرفته است که یکی از جذاب ترین این امکانات، اتاق ماه عسل است. تمامی زوج های جوانی که به تازگی زندگی مشترک را آغاز کرده اند، می توانند اولین خاطرات مشترک خود را در این اتاق ها سپری کنند. اتاق ماه عسل، دارای طراحی دکوراسیون زیبا، گل آرایی و سورپرایز های ویژه ای نیز می باشد. از دیگر اتاق های هتل درویشی، می توان به به اتاق دوبلکس ایران باستان، دوبلکس مصر، دوبلکس چین، اتاق های امپریال، استاندارد، اسپا و آینده اشاره کرد.

هتل مدینه الرضا

بهترین هتل مشهد

یکی دیگر از انواع بزرگترین و بهترین هتل مشهد، هتل مدینه الرضا است که دارای 18 طبقه و 228 اتاق است. امکانات هتل مدینه الرضا، شامل استخر، سونا، جکوزی، سالن ماساژ، کافی شاپ و بدن سازی است. هم چنین این هتل، دارای 3 سالن پذیرایی برای برگزاری مهمانی ها، ضیافت های خاص و برنامه های مختلف است. سالن کنفرانس این هتل نیز، با ظرفیت 50 نفر، دارای بهترین و مجهز ترین امکانات برای اجرای کنفرانس های ملی و بین المللی است. از دیگر امکانات هتل مدینه الرضا، می توان به لابی زیبا و مجهز، نمازخانه، کتابخانه، تاکسی سرویس هتل، پذیرش 24 ساعته، خدمات خشکشویی و ترانسفر رفت و برگشت اشاره کرد.

هتل قصر طلایی

بهترین هتل مشهد

یکی از بلند ترین و مجلل ترین هتل های شهر مشهد، هتل قصر طلایی است که حتی از دور ترین نقاط هم قابل دیدن است. از مهم ترین ویژگی های هتل قصر طلایی که در لیست بهترین هتل مشهد قرار می گیرد، موقعیت مکانی مناسب آن و نزدیکی به حرم مطهر است که به همین دلیل به فرودگاه، ایستگاه راه آهن و پایانه اتوبوس رانی نیز بسیار نزدیک است. در صورتی که قصد دارید تا حرم مطهر قدم بزنید، می توانید این مسافت را با 15 دقیقه پیاده روی طی کنید.

هتل قصر طلایی، دارای 357 اتاق است که تمامی امکانات و تجهیزات مورد نیاز افراد را دارد. مواردی مانند تهویه مناسب، مینی بار، اینترنت وای فای، حمام و غیره از جمله این امکانات هستند. رستوران این هتل نیز، دارای امکاناتی مانند، بهترین سرآشپز های ایرانی برای طبخ انواع غذا های ایرانی و خارجی، کافی شاپ، سونا و جکوزی، استخر، آرایشگاه، فروشگاه و غیره می باشد.

هتل الماس

بهترین هتل مشهد

یکی از بهترین و بزرگ ترین هتل های مشهد، هتل الماس است که دارای 4 ستاره استاندارد بوده و دارای طراحی لوگوی خاص و طلایی می باشد. این هتل، دارای امکاناتی مانند سالن کنفرانس، سرویس دهی در اتاق، اتاق بازی کودکان، کتابخانه و غیره می باشد. فروشگاه، غرفه و چایخانه سنتی نیز در این هتل وجود دارد. فاصله هتل الماس تا مناطق دیدنی مشهد مانند کوه سنگی، با ماشین در حدود 11 دقیقه است. این فاصله تا آرامگاه فردوسی 35 دقیقه، تا مراکز خرید 20 دقیقه و تا شاندیز 35 دقیقه است.

هتل هما

هتل هما

هتل هما نیز یکی دیگر از انواع بهترین هتل مشهد است، که دارای 6 طبقه و 135 اتاق است. این هتل 5 ستاره دارای چندین ساختمان مختلف مانند ساختمان اصلی، قسمت ویلایی و آپارتمانی است که دارای مدرن ترین تجهیزات می باشد. این هتل در سال 1396 بازسازی شده و بهترین امکانات را به زائران و مسافران ارائه می دهد.

هتل هما، دارای نیروی تحصیل کرده و متبحر است که در صورت داشتن مهمان خارجی، خدمات عالی و متمایزی را در نظر گرفته اند. هتل هما مشهد دارای چندین رستوران، سونا و جکوزی، سالن ماساژ، سرویس رفت و برگشت به حرم، زمین تنیس و غیره است. فاصله این هتل تا حرم مطهر، 20 دقیقه و تا فرودگاه و راه آهن 25 دقیقه می باشد.

هتل پردیسان

هتل پردیسان

هتل پردیسان مشهد نیز، یکی از بهترین و بزرگ ترین هتل های 5 ستاره است که فاصله کمی تا مکان های تفریحی این شهر دارد. این هتل دارای 162 اتاق و سوئیت است که علاوه بر آن، سالن کنفرانس برای برگزاری سمینار ها و همایش های مختلف نیز دارد. از دیگر امکانات این هتل، می توان به کافی شاپ، مجموعه آبی مانند استخر، سونا، جکوزی، حمام ترکی، تاکسی سرویس، پارکینگ و غیره اشاره کرد. در درون هتل نیز، بهترین سوغاتی ها و اجناس لوکس برای فروش عرضه می شود که دارای قیمت های مناسب و عالی می باشد.

هتل قصر

بهترین هتل مشهد

هتل بین المللی قصر نیز، یکی دیگر از بهترین هتل های مشهد است که دارای 12 طبقه و 220 اتاق و سوئیت مجهز است. امکانات موجود در این هتل بر اساس استاندارد های روز دنیا بوده و در سال 1394، به عنوان واحد نمونه انتخاب شده است. فاصله هتل قصر تا حرم مطهر، 800 متر است که مسافران با 10 دقیقه پیاده روی به حرم خواهند رسید.

اتاق های این هتل 1 تخته، 2 تخته پرنسس روم، سوئیت 2 نفره، اتاق 2 تخته هخامنشی، سوئیت ماه عسل، آپارتمان 2 خوابه 4 تخته و اتاق 4 نفره شامل اتاق کودک می باشد. از مهم ترین ویژگی های هتل بین المللی قصر، نمای بسیار زیبای آن به سمت حرم مطهر است. علاوه بر این، هتل قصر دارای رستورانی با 450 نفر ظرفیت و امکاناتی مانند استخر، صرافی، اتاق ماساژ، آژانس مسافرتی، خشک شویی و سالن بدنسازی نیز می باشد.

هتل سی نور

هتل سی نور

علی رغم این که تنها 7 سال از ساخت و افتتاح این هتل می گذرد، با این حال، می توان نام هتل سی نور را، در لیست بهترین هتل های مشهد جای داد. هتل سی نور علاوه بر نزدیکی به حرم مطهر، به بازار های اصلی مشهد نیز نزدیک است. این هتل، دارای اتاق های تمیز و مرتب است که دارای طراحی زیبا و شیک نیز می باشند. هتل سی نور دارای مجموعه آبی نیز می باشد، که استخر های مخصوص آقایان و خانم ها، اتاق های سونا و جکوزی و غیره نیز دارد. رستوران هتل سی نور نیز، از نظر کیفیت غذا ها، تمیزی و نظافت محیط و نحوه خدمات دهی، بسیار عالی است.

هتل پارک حیات

هتل پارک حیات

این هتل در دامنه رشته کوه بینالود قرار گرفته و از بهترین هتل های مشهد است. هتل پارک حیات، به دلیل موقعیت خاص جغرافیایی در منطقه ییلاقی طرقبه، بهترین گزینه برای مسافران است. مساحت این هتل در حدود 31 هزار متر مربع است که در 4 طبقه ساخته شده است. اتاق های این هتل 320 عدد بوده و شامل اتاق های 1 تخته، 2 تخته، سوئیت دو نفره و اتاق 3 تخته است. رستوران هتل پارک حیات، دارای ظرفیت 700 نفری است و اینترنت رایگان در فضای آن موجود است. امکانات این هتل، شامل سالن ورزشی، نمازخانه، سرویس حرم، استخر رایگان و سالن ماساژ است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *