عمومی

کدام وسایل هتل را می توان برداشت و همراه با خود برد؟

وسایل هتل که می توان برداشت

شاید هیچ چیز نتواند به اندازه مرور خاطرات یک سفر دلپذیر حال شما را خوب کند. یادگاری هایی که از سفر به جا می ماند بهترین وسیله برای یادآوری روزهایی است که در مسافرت بر شما گذشته است. یادگاری یک سفر به یادماندنی الزاما شی گران قیمت یا تابلوی بزرگ عکس نیست؛ بلکه یک ظرف کوچک از شامپوی هتل نیز می تواند حس خوبی برای شما به وجود آورد. بر همین اساس بسیاری از مهمانان علاقمند به برداشتن لوازمی از هتل هستند. اما آیا همه آنچه در هتل وجود دارد می توان به خانه برد؟ ما در این مقاله قصد داریم اطلاعاتی در خصوص وسایل هتل که می توان برداشت، در اختیار شما قرار دهیم پس تا پایان مطلب همراه ما باشید.

آشنایی با وسایل رایگان هتل

وسایل هتل که می توان برداشت

برخی از مدیران هتل های معروف ادعا دارند مراجعه کنندگان به هتل گاهی لوازمی مانند آویز لباس، لوازم برقی آشپزخانه، تلفن و… را با خود از هتل خارج می کنند. اما این کار برخلاف قوانین هتل بوده و هزینه های اضافی برای هتل داران به وجود می آورد. پس خوب است که با وسایل هتل که می توان برداشت آشنا باشید و هر وسیله ای که مجاز است را به عنوان یادگاری از هتل خارج کنید. بخشی از وسایل اتاق هتل دائمی بوده و بعضی برای هر مهمان به طور جداگانه در اتاق قرار داده می شود.

توصیه ما این است که اگر شما مهمان هتل در هر نقطه از جهان بودید ابتدا با ضوابط آن ها آشنا شده و با خیال راحت از امکانات و لوازم مصرفی هتل استفاده کنید. چرا که ممکن است قوانین هتل ها باهم متفاوت باشد و این مسئله موجب سوء تفاهم بین مدیران هتل و مهمانان آن ها شود. معمولا هتل ها لیستی از لوازم را که مهمان اجازه دارد از هتل خارج کند در هر اتاق قرار می دهد. در ادامه شما را با وسایل هتل که می توان برداشت آشنا خواهیم کرد.

لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان هتل

برای هر اتاق در هتل محصولات بهداشتی قرار داده می شود که شامل خمیر دندان، صابون، شامپو سر و بدن، نرم کننده مو، دهان شویه و… است. اگر به هتل مراجعه کرده باشید احتمالا لوازم نام برده را در سایز کوچک و تک نفره مشاهده کرده اید. در بعضی از هتل ها که بیش از سه ستاره خدمات ارائه می دهند در هر اتاق کنار سایر وسایل ضروری، لوازم آرایشی برای بانوان نیز قرار داده شده است. همچنین هتل های معروف و لوکس لوازمی از جمله شانه، ناخن گیر، خمیر اصلاح، خوشبوکننده، لوسیون و… برای هر مهمان در نظر می گیرند.

نوشیدنی رایگان هتل

پس از گشت و گذار در سفر نوشیدن قهوه و چای آرامش بخش بوده و خستگی را از بدن در می کند. بسیاری از هتل ها پودر قهوه، نسکافه، کاپوچینو و چای کیسه ای تک نفره در هتل قرار می دهند تا مهمانان در زمان استراحت نوش جان کنند. بعضی از هتل ها نیز دستگاه قهوه ساز در اتاق می گذارند و آماده سازی قهوه را بر عهده مهمانان قرار می دهند. انواع پودر قهوه و دمنوش های کیسه ای جزو وسایل هتل که می توان برداشت به حساب می آیند.

کیسه های پلاستیک

شیرین ترین قسمت مسافرت خرید سوغاتی است که اکثر افراد به آن علاقه زیادی دارند. اما ممکن است چمدان شما جا برای قرار دادن همه سوغاتی ها نداشته باشد. پس هتل ها نایلکس هایی در اتاق قرار می دهند تا مهمانان از آن برای گذاشتن وسایل خرید یا هر نوع وسیله دیگر استفاده کنند.

خودکار و دفترچه یادداشت

شاید نیاز داشته باشید لیست خریدتان را در دفترچه یادداشت بنویسید. اصلا نگران نباشید چرا که بیشتر هتل ها به فکر شما بوده و یک خودکار و دفترچه با برند هتل در هر اتاق قرار داده اند. البته این کار نوعی بازاریابی و تبلیغات برای هتل نیز به حساب می آید. بنابراین از وسایل هتل که می توان برداشت دفترچه و خودکار هستند.

کوکی و شکلات

هتل ها بسته هایی از کوکی، بیسکویت یا شکلات در هر اتاق می گذارند که برای خوشامد گویی مهمانان است. شما می توانید این شکلات ها و بیسکوییت ها را برای یادگاری به خانه ببرید.

بسته نخ و سوزن

در مسافرت ممکن است درز لباس شما باز شود و یا دکمه ای از پیراهنتان بیفتد. در این صورت قطعا به نخ و سوزن برای تعمیر لباس نیازمند خواهید شد. معمولا در اتاق های هتل بسته ای کوچک از نخ و سوزن قرار داده می شود تا مهمانان در صورت لزوم از آن برای تعمیر لباسشان استفاده کنند. از وسایل هتل که می توان برداشت بسته نخ و سوزن هتل است. پس با خیال راحت آن را به عنوان یادگاری به خانه بیاورید.

دمپایی پارچه ای

پاپوش های پارچه ای هتل مختص هر یک از مهمانان بوده و به تعداد آن ها در اتاق قرار داده می شود. معمولا هتل به مهمانان اجازه برداشتن این پاپوش ها را می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *