هتلداری

معرفی هتل‌های نزدیک به حرم امام رضا (ع) + آدرس دقیق

هتل‌ نزدیک حرم

یکی از دغدغه های اصلی زائرین شهر های زیارتی پیدا کردن هتل و اقامتگاه در نزدیکی حرم ها است؛ با وجود هتل های بسیار زیاد در شهر های مذهبی، همچنان بسیاری از افراد به دنبال هتلی هستند که در نزدیکی زیارتگاه ها قرار دارد. در این بین شهر مشهد یکی از شهرهای زیارتی بزرگ در ایران است که به دلیل وجود بارگاه امام هشتم بسیار زائر پذیر است و افرادی که به قصد زیارت به مشهد می آیند بسیار راغب هستند که در مجاورت حرم امام رضا (ع) باشند تا برای زیارت در زمان صرفه جویی کنند و هر زمان خواستند به زیارت بروند. در این مقاله قصد داریم به معرفی هتل های نزدیک حرم امام رضا (ع) بپردازیم تا در هنگام رزرو هتل دچار سردرگمی نشوید؛ پس با ما همراه باشید.

بهترین هتل های نزدیک به حرم امام رضا (ع)

مشهد یک شهر زیارتی گردشگری است که در تمامی ماه های سال گردشگران و زائرین زیادی در آن رفت و آمد می کنند. از این رو در این مقاله ما برای شما بهترین هتل های 5 ستاره، 4 ستاره و 3 ستاره نزدیک به حرم را معرفی می کنیم تا شما بتوانید با هر بودجه ای که دارید بهترین هتل را رزرو کنید و اقامت خوبی را در این شهر داشته باشید.

اگر به دنبال اقامتگاهی لوکس و لاکچری هستید و هزینه آن برایتان مطرح نیست؛ به سراغ هتل های 5 ستاره فول آپشن بروید تا از بهترین خدمات و امکانات بهره بگیرید.

1. هتل بین المللی قصر مشهد

یکی از مجلل ترین و زیباترین هتل های نزدیک به حرم امام رضا (ع) هتل قصر است که امکانات ویژه و اقامتی دلنشین برایتان فراهم می کند. این هتل در خیابان امام رضا (بین امام رضا 14 و 16) قرار دارد و اگر بخواهید پیاده تا حرم بروید حدود 13دقیقه زمان می برد. این هتل پنج ستاره دیزاین بی نظیری دارد که شما از بدو ورود به این هتل مشاهده خواهید کرد.

طراحی زیبا و چشم نواز این هتل لوکس و استفاده از وسایل مدرن و زیبا در آن سبب شده تا بسیاری از زائران این هتل لوکس را برای اقامت انتخاب کنند. پرسنل مجرب و خوش برخورد از مهم ترین ویژگی های این هتل است که شما در طول اقامت خود قطعا با آن رو به رو خواهید شد. از جمله امکانات رفاهی این هتل می توان به سالن بیلیارد، اسنوکر، آتلیه عکاسی و واحد گریم اشاره کرد.

آدرس دقیق هتل قصر مشهد بر روی نقشه

2. هتل مدینه الرضا مشهد

هتل مدینه الرضا مشهد

هتل مدینه الرضا نزدیک هتل به حرم امام رضا (ع) است؛ شما می توانید برای رفتن به حرم اهتل و از سمت خیابان شیرازی به مدت زمان 2 دقیقه پیاده روی کنید. این هتل باشکوه به قدری جذاب است که شما از زمانی که وارد این هتل می شوید حس خوب و لوکس بودن آن را حس می کنید. این هتل دارای معماری سنتی و چیدمان مدرن است که حال و هوایی دلنشین دارد و شما می توانید از خدمات و امکانات رفاهی آن مانند: سالن آمفی تئاتر، فروشگاه، سالن اجتماعات، سالن ورزشی، لاندری روم و غیره استفاده کنید. ضمن اینکه شما می توانید از اتاق تان گنبد زیبای بارگاه امام هشتم را نیز تماشا کنید و از دیدن آن لذت ببرید.

آدرس دقیق هتل مدینه الرضا بر روی نقشه

3. هتل الماس 2

هتل الماس 2

اگر به دنبال اقامت متفاوت و جذابی می گردید می توانید به سراغ هتل الماس 2 بروید. این هتل بسیار زیبا در دسته بندی هتل های پنج ستاره و نزدیک به حرم قرار می گیرد. از جمله ویژگی های این هتل علاوه بر نزدیک بودن به حرم سبک معماری آن است که برگرفته از کشورهای آسیای شرقی مانند: تایلند، ترکیه، عربستان، هند و ایران باستان می باشد. مچنین خوب است بدانید امکانات رفاهی این هتل تمامی ندارد و از جمله معروف ترین های آن می توان به بازارچه اختصاصی هتل، مجموعه های تفریحی آبی، باشگاه بدن سازی، لاندری روم، سالن اجتماعات، روف گاردن و غیره اشاره کرد.

آدرس دقیق هتل الماس 2 بر روی نقشه

4. هتل قصر طلایی مشهد

این هتل نیز یکی از هتل های نزدیک به حرم مطهر امام رضا (ع) است که امکانات مدرن و شیکی دارد. این هتل در خیابان امام رضا 34 واقع شده است و شما تنها با 15 دقیقه پیاده روی می توانید به حرم بروید. ضمن اینکه از داخل اتاقتان می توانید گنبد زیبای حرم را مشاهده کنید. این هتل با رعایت کردن تمامی پروتکل های بهداشتی فضای خوبی را برای شما تدارک دیده است. از جمله امکانات آن می توان به خدمات پزشکی، استخر و دیگر تفریحات آبی، آتلیه عکاسی، سیستم اطفای حریق، اینترنت پرسرعت، روف گاردن، لاندری روم، فروشگاه، فضای نگهداری از کودک و سالن های بازی اشاره کرد. ترانسفر رایگان فرودگاهی نیز از جمله مزیت های این هتل 5 ستاره می باشد.

آدرس دقیق هتل قصر طلایی بر روی نقشه

5. هتل درویشی مشهد

هتل درویشی مشهد

هتل درویشی یکی از مرتفع ترین هتل های مشهد است که به آن هتل اتریوم نیز می گویند؛ این هتل زیبا 25 طبقه و 223 اتاق به صورت سینگل، دبل، تریپل، توئین و … دارد. بنابراین آشنایی با انواع اتاق های هتل می توانید به شما کمک کند تا هنگام رزرو اتاق با توجه به نیازتان اتاقی که مدنظرتان است را رزرو کنید. سبک معماری این اتاق به گونه ای است که از کودک تا جوان و میان سال را به خود جذب می کند. از جمله خدمات و ویژگی های این هتل می توان به کافه رستوران زیبا و روباز، سالن پذیرایی، سالن بیلیارد و غیره اشاره کرد.

آدرس دقیق هتل درویشی بر روی نقشه

6. هتل پارسیس مشهد

هتل پارسیس

هتل پارسیس یکی از بهترین هتل های مشهد است که در مجاورت حرم قرار دارد و خدمات عالی و امکانات رفاهی لاکچری و بسیار زیادی را برای شما زائرین عزیز فراهم کرده است. این هتل در فاصله یک کیلومتری از حرم مطهر امام رضا (ع) در بلوار وحدت7 قرار دارد؛ که شما فقط با 20 دقیقه پیاده روی می توانید خود را برای نماز و زیارت به حرم برسانید. امکانات این هتل در حد استاندارد های بین المللی به میهمانان ارائه می شود؛ این هتل فضای بسیار لوکسی دارد و شما می توانید مراسم ها، رویدادهای مهم و جشن هایتان را در این هتل برپا کنید.

برخی از امکانات رفاهی این هتل عبارتند از: لاندری روم، حمام ترکی، استخر، آرایشگاه برای آقایان و بانوان و غیره. هتل های پنج ستاره دارای سرویس خواب زیبا و مناسب، بالشت و تشک های استاندارد و دیگر کالای خواب راحت برای شما را تهیه کرده اند تا پس از یک سفر طولانی خستگی راه را از تن تان بیرون کنید.

آدرس دقیق هتل پارسیس مشهد بر روی نقشه

پس از معرفی هتل های بی نظیر پنج ستاره به هتل های چهار ستاره می رسیم؛ امکانات این هتل ها نسبت به هتل های پنج ستاره کمی پایین تر است، اما اگر به دنبال هتل های باکیفیت و فول امکانات اما با هزینه پایین تری می گردید هتل های چهار ستاره بهترین انتخاب برای شما هستند. در ادامه به معرفی هتل های چهار ستاره نزدیک به حرم می پردازیم؛ پس ادامه مطلب را از دست ندهید.

1. هتل لیان مشهد

هتل لیان مشهد

یکی از هتل های چهار ستاره نزدیک به حرم هتل لیان است که دست کمی از هتل های پنج ستاره ندارد و با فراهم کردم خدمات و امکانات بی نظیر اقامت خوبی را برای شما فراهم می کند. هتل لیان دارای پارکینگ، مرکز خرید، کافی شاپ روف گاردن، رستوران با منوی خاص، صندوق امانات شخصی، اینترنت پرسرعت، تلویزیون، وان و امکانات رفاهی آبی، خدمات 24 ساعته روم سرویس و دیگر امکانات رفاهی می باشد.

آدرس دقیق هتل لیان مشهد بر روی نقشه

2. هتل الماس 1 مشهد

هتل الماس 1

هتل الماس 1 دارای 10 سال تجربه و قدمت می باشد؛ این هتل از واحد ها اقامتی بی نظیر مانند رویال، ماه عسل، یک خوابه، اتاق کانکت و غیره بهره مند است. هر کدام از این اتاق ها امکانات و ویژگی های خاص خود را دارند که هزینه اقامت در هر یک متفاوت است و شما می توانید با توجه به نیاز و تعداد نفرات تان اتاق مورد نظر را رزرو کنید. از جمله امکانات و مزایای این هتل می توان به بوفه صبحانه، سالن کنفرانس، ترانسفر فرودگاهی و بازارچه جهت خرید اشاره کرد. ضمن اینکه مسافت این هل تا حرم تنها 5 دقیقه می باشد و شما می توانید در کمترین زمان ممکن خود را به حرم برسانید.

آدرس دقیق هتل الماس 1 بر روی نقشه

هتل های سه ستاره در کنار امکانات و خدمات مناسب قیمت پایین تری نسبت به هتل های پنج و چهار ستاره دارد اما تمیزی و زیبایی این هتل ها بسیار زیاد است و اگر قصد دارید با قیمت کم اما در عین حال خدمات مناسب هتل رزرو کنید هتل های سه ستاره بهترین انتخاب برای شما هستند.

هتل رز درویشی مشهد

هتل رز درویشی

این هتل تنها چند قدم تا حرم امام رضا (ع) فاصله دارد و اگر به سفر کاری، تفریحی، زیارتی، خانوادگی و یا دوستانه به مشهد آمده اید هتل رز درویشی با ارائه خدمات و امکانات کامل می تواند اقامت خوشی را برای شما تداعی کند. این هتل 22 طبقه و 107 اتاق دارد و اگر بخواهیم از قدمت این هتل صحبت کنیم این هتل قدمت بیش از ده سال دارد و پرسنل مجرب آن می توانند در تمامی زمینه ها شما را راهنمایی کند.

آدرس دقیق هتل رز درویشی بر روی نقشه

نکاتی که باید برای رزرو هتل نزدیک به حرم رعایت کنید

  • هتل های نزدیک به حرم در زمان رویداد های مذهبی بسیار شلوغ می شوند و شما به سختی می توانید اتاق خالی پیدا کنید. به عنوان مثال اگر برای تولد امام رضا (ع) یا نیمه شعبان قصد آمدن به مشهد را دارید به شما پیشنهاد می کنیم تا از حداقل یک ماه قبل هتل مورد نظرتان را انتخاب و رزرو کنید.
  • در هتل های لوکس از تجهیزات هتلی یکبار مصرف استفاده می کنند تا اگر شما روی نظافت حساس هستید با آرامش کامل در آنجا اقامت داشته باشید.
  • اگر دوستان و آشنایان تان قبل از شما به مشهد سفر کرده اند از تجربه آن ها استفاده کنید تا مجبور به امتحان کردن هتل های مختلف نباشید.
  • اگر اشیا گران بها همراه تان دارید بهتر است هتلی را انتخاب کنید که صندوق امانات داشته باشد یا اتاق شما دارای گاو صندوق باشد.
  • برای رزرو اتاق از سایت های معتبر استفاده کنید تا از رزرو اتاق مطمئن باشید.
  • اگر به سفر تفریحی می آیید به امکانات و خدمات تفریحی هتل دقت کنید تا در صورت لزوم بتوانید از آن ها استفاده کنید.
  • قیمت ها را مقایسه کنید و سپس به سراغ رزرو قطعی بروید؛ گاهی هتل های سه ستاره اندازه هتل های پنج ستاره آپشن دارند.
  • شرایط تهویه و زمان ورود و خروج هتل را چک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *