هتلداری

بهترین رنگ برای سرویس خواب هتل چه رنگی است؟

رنگ سرویس خواب هتل

هتل ها به عنوان مجموعه های اقامتی نقش مهمی در جلب نظر مسافران، گردشگران و توریست ها دارند. به همین دلیل لوازمی که برای اتاق خواب مهمان استفاده می شوند باید با دقت و حساسیت زیادی انتخاب گردند. هر هتل با توجه به سبک معماری و طراحی دکوراسیونی که دارد می تواند از انواع کالا و سرویس خواب استفاده کند. مسلما انتخاب طرح و رنگ سرویس خواب هتل می تواند کاملا سلیقه ای باشد. اما خب اینجا بحث کمی عمومیت پیدا می کند. بهتر است افراد به دنبال رنگ بندی هایی برای سرویس خواب هتل باشند که زیبایی و جذابیت بیشتری را به مهمانان القا کنند، بنابراین برای ارائه توضیحات بیشتر در ادامه با ما همراه باشید.

پیش از اینکه موضوع رنگ سرویس خواب هتل را باز کنیم، بهتر است ابتدا با این لوازم آشنا شویم و بدانیم که هرکدام قرار است چه کاربردی در اتاق مهمانان داشته باشند. سرویس خواب هتل در مدل های متنوعی به بازار عرضه می شود. این تنوع مدل می تواند مربوط به جنس، طرح، رنگ و حتی تعداد اقلام موجود در هر سرویس باشد. لوازم سرویس خواب می توانند شامل روتختی، ملحفه ها، روبالشی، پتو یا روانداز، روکوسنی، پاف و… باشند.

مجموعه این وسایل، یک دست یا یک سرویس خواب کامل به شمار می روند. هتل ها نقش موثری در جذب توریست دارند و برای اینکه مسافران و گردشگران از مدت زمان اقامت خود در هتل نهایت رضایت را داشته باشند باید بهترین خدمات را به آن ها ارائه کنند. بنابراین انتخاب رنگ و طرح سرویس خواب هتل، جنس و مدل آن اهمیت بیشتری پیدا می کند. معمولا افرادی که مسئول انتخاب لوازم اتاق های هتل هستند طراحی دکوراسیون و رنگ اتاق خواب را حتما در خرید خود لحاظ می کنند.

اتاق های هتل در انواع تک نفره، دو نفره، سه نفره، چهار نفره، اتاق های دوبلکس و مجلل و… طراحی و آماده می شوند. طراحی، دکور و چیدمان هر کدام از این اتاق ها بسته به فضا، ظرفیت و کارایی که دارند می تواند متفاوت باشد. این بستگی به مسئولین هتل دارد که چه برنامه ای برای این کار داشته باشند. رنگ سرویس خواب هتل یکی از مهم ترین مواردی است که سعی می شود با دقت زیادی بررسی گردد.

رنگ بندی های سرویس خواب در بازار بسیار متنوع هستند و اگر افراد در زمینه طراحی دکوراسیون هتل دانش و مهارت کافی نداشته باشند، ممکن است در میان این همه تنوع رنگ بندی سردرگم و گیج شوند. اما ما برای اینکه بتوانید زودتر به نتیجه برسید، لیستی از بهترین رنگ ها را برای سرویس خواب هتل آماده کرده ایم. امید داریم که با مطالعه این لیست بتوانید پروسه انتخاب و خرید را راحت تر طی کنید.

سرویس خواب سفید

رنگ سرویس خواب هتل سفید

رنگ سفید یکی از کاربردی ترین و پرطرفدارترین رنگ ها در سرویس خواب است. این رنگ در واقع جزء رنگ های خنثی به شمار می رود و می توان به راحتی آن را با هر نوع رنگ اتاق خواب و سبک دکوراسیونی هماهنگ و ست کرد. استفاده از این رنگ در هتل ها عمومیت داشته و معمولا با هر نوع سلیقه ای همخوانی دارد. رنگ سفید در عین سادگی یک نوع حس خاص بودن را نیز القا می کند.

در برخی مواقع این رنگ به صورت ترکیبی در سرویس خواب استفاده می شود. به عنوان مثال، ترکیب رنگ سفید و بنفش می تواند حس آرامش بیشتری در فضای اتاق خواب ایجاد کند. از آن جایی که به کار بردن رنگ سفید در سرویس خواب می تواند فضای اتاق را کمی بازتر و بزرگ تر نشان دهد، معمولا آن دسته از هتلدارانی که اتاق خواب هایی با مساحت کمتر دارند، از این رنگ برای سرویس خواب هتل استفاده می کنند.

رنگ کرم

سرویس خواب کرم

رنگ کرم یکی دیگر از رنگ های بسیار جذاب برای سرویس خواب هتل است. اینطور فکر نکنید که هتل های لوکس حتما باید از رنگ های بسیار پر رنگ و عجیب و غریب استفاده کنند تا به چشم بیایند. رنگ های نود و به اصطلاح آرام، طرفداران زیادی دارند. بخصوص اینکه اتاق هتل دقیقا محلی برای استراحت، تمدد اعصاب و آرامش است و هر چه از رنگ های آرامش بخش تری در آن استفاده شود، قاعدتا بیشتر مورد توجه مهمانان قرار می گیرد.

رنگ سرویس خواب هتل در صورتی که ترکیبی از رنگ کرم با دیگر رنگ ها باشد می تواند جذابیت بیشتری به محیط اتاق ببخشد. خصوصا اگر جنس تخت و دیگر اقلام خواب از نوع چوب باشند.

رنگ سبز

سرویس خواب سبز

یکی از خاص ترین، لوکس ترین و شیک ترین رنگ ها در سرویس خواب هتلی، رنگ سبز است. این رنگ نیز در افزایش حس آرامش در اتاق مهمانان تاثیر بسیار زیادی دارد. برای تاثیرگذاری و جذابیت بیشتر، بهتر است این رنگ به صورت ترکیبی با رنگ های بنفش و یا نقره ای استفاده شود. البته می توان در این مورد به رنگ بندی پرده های اتاق نیز توجه داشت. از دیگر ترکیب های جذاب با رنگ سبز می توان به زرشکی، زرد و صورتی پر رنگ اشاره کرد.

رنگ قهوه ای

سرویس خواب قهوه ای

رنگ قهوه ای در تناژهای مختلف نیز یکی دیگر از کاربردی ترین رنگ ها در سرویس خواب هتل است. در انتخاب رنگ سرویس خواب هتل نباید تنها به زیبایی و شکیل بودن سرویس خواب توجه داشته باشید. بلکه باید به عنوان یک میزبان حس امنیت و راحتی را در مهمانان به وجود آورید تا مدت زمان اقامت آن ها در هتل به بهترین بخش از سفر آن ها تبدیل شود.

رنگ قهوه ای با حس گرمابخشی که دارد می تواند به گونه ای عمل کند تا افراد احساس امنیت و راحتی بیشتری را در خواب تجربه کنند. ترکیب رنگ قهوه ای با رنگ های صورتی کثیف، زرد و سفید نیز می تواند بسیار جذاب و خیره کننده باشد.

رنگ بنفش

سرویس خواب بنفش

یکی از باشکوه ترین رنگ ها در سرویس خواب هتل، رنگ بنفش است. این رنگ می تواند به تنهایی هر کمبودی که در اتاق خواب وجود دارد را برطرف کند. رنگ بنفش در عین حال که می تواند حس آرامش را به افراد القا کند، نمادی از عظمت و شکوه است و معمولا مهمانان ناخودآگاه با دیدن چنین سرویس خوابی در اتاق خود، یک نوع حس خاص بودن را تجربه می کنند.

این رنگ را نیز می توان به صورت ترکیبی با دیگر رنگ ها به کار برد. رنگ زرد می تواند ترکیب جذابی با رنگ بنفش باشد. البته در انتخاب این ترکیب رنگ بهتر است حتما به فضای اتاق خواب و رنگ بندی دیگر لوازم اتاق نیز توجه داشته باشید.

رنگ آبی

آبی

رنگ آبی یکی دیگر از رنگ های پرفروش در سرویس خواب هتل است. رنگ آبی تاثیر زیادی در کاهش فشار خون و منظم کردن ریتم تنفس دارد. ترکیب این رنگ با رنگ های سبز نعنایی، زرد و صورتی کم رنگ می تواند انتخاب جذابی باشد. سرویس خواب با رنگ آبی می تواند به افزایش کیفیت و عمق خواب کمک زیادی کند.

رنگ صورتی

صورتی

و در پایان رنگ صورتی یکی از خاص ترین رنگ ها در سرویس خواب هتل است. انتخاب این رنگ باعث ایجاد یک نوع حس صمیمیت، آرامش و راحتی در مهمانان هتل می شود. البته منظور ما از رنگ صورتی، یک صورتی کمرنگ، لطیف و ملایم است که چشم را نمی زند. در صورتی که برای خرید سرویس خواب هتل به مراکز معتبر مراجعه کنید، می توانید از خدمات مشاوره رایگان استفاده کرده و از نکات کلیدی در انتخاب رنگ سرویس خواب مطلع شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *