هتلداری

بهترین هتل‌ های بالی + امکانات و تجهیزات رفاهی

بهترین هتل های بالی

یکی از محبوب ترین شهرهای اندونزی بالی است که سالانه پذیرای گردشگران بی شماری است؛ از این رو این شهر معروف است به داشتن اقامتگاه های متعدد و دوست داشتنی که هر ساله پذیرای میهمانان زیادی از سراسر جهان می باشد؛ اگر شما هم کنجکاو شده اید و قصد دارید با هتل های زیبای این شهر آشنا شوید لازم است تا انتهای این مقاله همراه ما باشید چرا که قصد داریم بهترین هتل های بالی را برایتان معرفی کنیم تا بتوانید در مسافرت تان بهترین هتل ها را رزرو کنید با ما همراه باشید و ادامه این مطلب را از دست ندهید.

بهترین هتل های بالی

1. هتل آیانا ریزورت

هتل های بالی آیانا ریزورت

آیانا ریزورت یکی از هتل های پنج ستاره واقع در  مرکز جیمباران است؛ این هتل دارای چشم انداز فوق العاده و ساحل اختصاصی بوده که بسیار زیبا و لذت بخش است. این هتل دارای استخر شنا، 12 سالن غذاخوری، خدمات رایگان رفت و آمد، سالن ماساژ، لاندری روم، سالن بدنسازی، کافی شاپ، بیلیارد، سونا، جکوزی، تنیس، محیط نگهداری از کودک، ترانسفر فرودگاهی و دیگر امکانات رفاهی می باشد.

2. هتل پادما ریزورت اوبود

هتل های بالی پادما ریزورت اوبود

هتل پادما ریزورت در فاصله 13 کیلومتری از اوبود و 47 کیلومتری از فرودگاه نگورا ری قرار دارد؛ این هتل دارای چشم انداز سرسبز و زیبا بوده و شما عزیزان می توانید اقامت خوبی را در این شهر تجربه کنید. از جمله خدمات این هتل زیبا و منحصر به فرد می توان به استخر روباز، سالن بازی کودک، جکوزی، سونا، مینی بار، کافی شاپ، رستوران، لاندری روم، ترانسفر فرودگاهی، اتاق های زیبا و دلباز، سالن بدن سازی، بیلیارد، فضای سرسبز و جنگلی و غیره اشاره کرد.

3. هتل زیتز کارلتون

زیتز کارلتون

هتل ریتز کارلتون در ساوانگان نوسا دوا قرار دارد و یکی از بهترین هتل های پیج ستاره اندونزی محسوب می شود. این هتل سوئیت های وسیع و ویلاهای اختصاصی را برای میهمانان خود فراهم می کند تا بدین صورت بتوانید در سفرتان تجربه استفاده از هتل های لوکس را داشته باشید. این هتل زیبا رسمی بوده و برای جلسات کاری بسیار مناسب است؛ برخی از ویژگی ها و امکانات هتل زیتر کارلتون می توان به: آشپزخانه، سالن ناهار خوری به صورت اختصاصی برای هر ویلا، کلیسا، کافی شاپ، سه رستوران با منوی بین المللی، استخر سرپوشیده و روباز به صورت خصوصی ، سونا، سالن ماساژ، لاندری روم اختصاصی، فروشگاه خرید، روم سرویس 24 ساعته و غیره اشاره کرد.

4. هتل بولگاری ریزورت

بولگاری ریزورت

هتل بولگاری ریزورت از جمله هتل های بالی واقع شده در جنوب جزیزه و نزدیک به دهکده پیکاسو است؛ این هتل حدود 40 کیلومتر با شهر دنپاسار و 20 کیلومتر با مرکز خرید دیسکاوری فاصله دارد. اگر قصد اقامت در هتل زیبا با چشم اندازی خیره کننده هستید هتل بولگاری ریزورت بهترین انتخاب برای شماست؛ از جمله خدمات و امکانات این هتل زیبا و محبوب می توان به:ساحل اختصاصی، استخر روباز، باشگاه بدنسازی، سالن ماساژ، جکوزی، کافی شاپ، رستوران، لاندری روم اختصاصی، روم سرویس 24 ساعته و ترانسفر فرودگاهی اشاره کرد.

5. هتل کایون جانگل ریزورت

کایون جانگل ریزورت

حال رسیدیم به یکی دیگر از زیباترین هتل های بالی واقع در اندونزی که در منطقه جیانیار در دسا قرار دارد. این هتل از بکرترین مناظر را دارد و شما می توانید ویو مد نظرتان را برای اتاق تان انتخاب کنید. جالب است بدانید فاصله هتل کایون جانگل ریزورت با شهر اوبود حدود 20 دقیقه است و شما می توانید در کمترین زمان ممکن به مرکز شهر بروید.

این هتل حدود 5 سال است که راه اندازی شده است اما در همین مدت کوتاه تبدیل به یکی از محبوب ترین و بهترین اقامتگاه ها و هتل های بالی اندونزی شده است. از جمله امکانات خدماتی و تفریحی این هتل زیبا و محبوب می توان به مرکز اسپا و سلامتی، کلاس یوگا، ترانسفر فرودگاهی، رستوران، کافی شاپ، بازار هنر، موزه، سوئیت های جنگلی، استخر های روباز و سایر امکانات تفریحی اشاره کرد.

6. هتل دیسکاوری کارتیکا پلازا

هتل دیسکاوری کارتیکا پلازا

یکی دیگر از لوکس ترین منطقه کوتا می توان به هتل دیسکاوری کارتیکا پلازا اشاره کرد که مناظر زیبا و منحصر به فردی دارد؛ از نظر ویو این اتاق ها اغلب رو به ساحل هستند و چشم اندازی بی نظیر  از دریا، جنگل و درختان را پیش و رویتان قرار خواهد داد. اگر به دنبال اقامتگاهی لاکچری و در عین حال زیبا می گردید حتما هتل دیسکاوری کارتیکا پلازا را انتخاب کنید. از جمله امکانات و خدمات این هتل زیبا می توان به: سونا، جکوزی، منسوجات هتلی بی نظیر ، زمین بازی کودکان، باشگاه بدنسازی، مرکز خرید، زمین تنیس، بیلیارد، ترانسفر فرودگاهی، ساحل زیبا، روم سرویس 24 ساعته، سالن ماساژ، جکوزی، سونا، استخر روباز و سرپوشیده، رستوران، کافی شاپ و غیره اشاره کرد.

7. هتل کوتا پارادیسو

هتل کوتا پارادیسو

یکی دیگر از هتل های بالی پنج ستاره در اندونزی می توان به هتل کوتا پارادیسو اشاره کرد؛ این هتل یکی از محبوب ترین هتل های بالی است که نزدیکی ساحل قرار دارد و شما می توانید از دیدن مناظر زیبای آن استفاده کنید. جالب است بدانید در تمامی این هتل از کفپوش های چوبی استفاده شده و دکوراسیون مدرن استفاده شده است تا دیزاین زیبا و به روزی داشته باشد. از جمله امکانات این هتل زیبا می توان به داشتن مینی بار، تلویزیون، چای ساز، وان حمام، استخر روباز، سونا، جکوزی، سالن ماساژ، سالن بدنسازی، سالن بازی کودکان، ترانسفر فرودگاهی، تیم انیمیشن، لاندری روم، سرویس رفت و آمد رایگان، بیلیارد، تنیس و برنامه های تفریحی و اجرای زنده شبانه اشاره کرد.

8. هتل گرند حیات

هتل گرند حیات

اگر شما نیز به اقامت در هتل های مشهور و لوکس علاقه دارید حتما از خدمات این هتل پنج ستاره استفاده کنید؛ این هتل واقع در نوسا دوا بوده و یک اقامتگاه ساحلی است که به شکل و سبک قصر های آبی بالی طراحی و ساخته شده است؛ از جمله خدمات و امکانات محبوب این هتل می توان به لاندری روم، سونا، جکوزی، سرویس رفت و آمد، باشگاه بدنسازی، سالن ماساژ، سالن بازی و نگهداری از کودکان، رستوران، کافی شاپ، بیلیارد و غیره اشاره کرد.

9. هتل لاگونا لاکچری کالکشن ریزورت

هتل لاگونا لاکچری کالکشن ریزورت

حال نوبت به معرفی یکی دیگر از هتل های بالی رسیده است؛ این هتل از نظر ثروتمندان و سلبریتی ها یکی از بهترین هتل های بالی بوده و جالب است بدانید این هتل از نظر سایت های گردشگری دارای امتیاز بالایی است؛ اگر به دنبال استراحت و مکانی برای کسب آرامش و تفریح هستید از ساحل اختصاصی لاگونا، شن های سفید، آب های نیلگون و فضای بکر و رویایی این ساحل زیبا نهایت لذت را ببرید.

از جمله خدمات این هتل می توان به: سالن بدنسازی، سالن ماساژ، خدمات خشک شویی، رستوران، کافی شاپ، تاکسی سرویس، روم سرویس 24 ساعته، ویوی زیبا و آرامش بخش و امکانات تفریحی دیگر اشاره کرد.  این هتل در نزدیکی بهترین رستوران های بالی قرار دارد و فاصله آن نیز کمتر از 500 متری این هتل قرار دارد.

10. هتل سنت رجیس بالی

هتل سنت رجیس بالی

یکی دیگر از بهترین هتل های پنج ستاره بالی می توان به هتل سنت رجیس اشاره کرد؛ این هتل در امتداد خط ساحلی منطقه نوسا دوا قرار دارد که حدود 2 دقیقه نیز با ساحل فاصله دارد. از جمله خدمات محبوب این هتل می توان به: اینترنت پرسرعت، پارکینگ، ترانسفر فرودگاهی، صندوق امانات، پذیرش 24 ساعته، استخر آب گرم، سالن بدنسازی، سالن ماساژ، کلاس های یوگا، امکانات ماهیگیری، رستوران، کافی شاپ، میز بیلیارد، آرایشگاه، پارک کودک، خدمات مانیکور و پدیکور و غیره اشاره کرد. جالب است بدانید تمامی اتاق های سنت رجیس ویویی رو به باغ و اقیانوس دارد و شما عزیزان می توانید به استراحت و کسب آرامش بپردازید. اگر به دنبال یک هتل ایده آل هستید از این هتل غافل نشوید.

اقامت در بهترین هتل های بالی

همانطور که تاکنون متوجه شده اید در این مطلب قصد داشتیم شما را با بهترین هتل های بالی آشنا کنیم؛ در صورتی که قصد سفر به اندونزی را دارید از اقامت در این هتل ها غافل نمانید. تمامی هتل های نام برده شده در این مطلب پنج ستاره بوده و بهترین خدمات را به شما میهمانان عزیز عرضه خواهند کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره بهترین هتل های تهران نیز می توانید به مقاله های قبل ما مرجعه کنید. امیدواریم از این مقاله لذت برده باشید در صورتی که در هر کدام از این هتل ها اقامت داشته اید تجربه خود را با ما در میان بگذارید.

سوالات متداول

ارزان ترین هتل های بالی کدامند؟

همانطور که تاکنون متوجه شده اید تمامی هتل های نام برده پنج ستاره بوده و به دلیل خدمات بسیار خوبی که ارائه می دهند قطعا هزینه آن ها نیز بالا است، اگر قصد سفر و گرفتن اقامتگاه اقتصادی در اندونزی را دارید می توانید در هتل های آستیتی گرها تاناه، دسا ویستانا کارانگساری و یا نوشه هاستل ساکن شوید.

بهترین هتل های ساحلی بالی کدامند؟

آیانا ریزورت، بولگاری ریزورت، دیسکاوری کارتیکا پلازا، کوتا پارادیسو، هتل های زنجیره ای گرند حیات، هتل های لاگونا لاکچری، کالکشن ریزورت و تمامی هتل های نام برده در این مطلب در دسته بهترین هتل های پنج ستاره اندونزی قرار دارد.

درجه بندی هتل ها بر چه اساسی است؟

همانطور که می دانید درجه بندی هتل ها بسته به رضایت مشتریان، موقعیت جغرافیایی و خدماتی است که ارائه می دهند بنابراین هتل های 5 ستاره در بالاترین و بهترین درجه هتل ها قرار دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *