هتلداری

راهنمای خرید ملحفه هتلی ترک

راهنمای خرید ملحفه هتلی ترک

هتل ها مجموعه های اقامتی هستند که علاوه بر میزبانی از مهمانان خود، به نوعی نماینده کیفیت خدمات شهرشان نیز می باشند. در واقع هر چه یک هتل بتواند اقامت به یادماندنی تری را برای مهمانان خود رقم بزند، رضایت بیشتری از سوی آنان گرفته و تصور آن ها نسبت به خدمات آن شهر خاص را بهبود می بخشد. بنابراین کیفیت امکانات هتل در کنار طرز برخورد کارکنان از اهمیت زیادی برخوردار است. یکی از تجهیزات مهم اتاق مهمان، ملحفه هتلی است که باید با دقت بالایی انتخاب شود. ملحفه ها انواع و اقسام گوناگونی دارند که از بهترین آن ها می توانیم به ملحفه هتلی ترک اشاره کنیم. اما در خرید این نوع ملحفه باید به یک سری نکات توجه داشته باشید که ما در ادامه مطلب این نکات را در اختیارتان قرار خواهیم داد؛ با ما همراه باشید.

یکی از مهم ترین لوازم مصرفی هتل، ملحفه هتلی است. ملحفه وسیله ای است که در بدو ورود مهمان به اتاق مورد توجه قرار می گیرد. بنابراین باید در انتخاب آن نهایت دقت و حساسیت را به کار گرفت. علاوه بر این، مهمانان در تمام مدت اقامت خود در هتل، از این ملحفه ها برای استراحت خود استفاده می کنند. در نتیجه باید به کیفیت پارچه و الیاف ملحفه نیز توجه ویژه ای داشت.

ملحفه در مدل ها و برندهای مختلفی به بازار عرضه می شوند و طبیعتا قیمت گذاری آن ها نیز براساس سطح کیفیت و جنس محصولات انجام می شود. ملحفه هتلی ترک یکی از بهترین و مرغوب ترین انواع محلفه های موجود در بازار است.

احتمالا برای شما هم پیش آمده که در زمان خرید پارچه یا لباس، به شما پیشنهاد خرید اجناس ترک داده شود. دلیل آن هم این است که محصولات ترک با جدیدترین فناوری های روز دنیا تولید می شوند و از این رو الیاف و پارچه های آن ها بالاترین کیفیت و استاندارد ممکن را دارند. این موضوع در خصوص ملحفه هتلی ترک نیز کاملا صدق می کند. اما اگر تصمیم به تهیه ملحفه هتلی از جنس ترک دارید، به شما پیشنهاد می دهیم مواردی را که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم در نظر داشته باشید. این نکات شما را در داشتن یک خرید رضایت بخش کمک می کنند.

1. جنس ملحفه هتلی

جنس ملحفه هتلی

می توان به جرعت ادعا کرد ملحفه هتلی ترک، یکی از بهترین، مرغوب ترین و در عین حال لوکس ترین ملحفه های هتلی به شمار می رود که با اولین بار دیدن تار و پود آن می توان به راحتی تفاوت آن را با ملحفه های معمولی مشاهده کرد. اولین نکته ای که در خرید ملحفه هتلی ترک باید در نظر داشته باشید، توجه به کیفیت جنس آن است.

یک ملحفه هتلی ترک اصل از بهترین الیاف ساخته شده است و از این رو پس از شستشو ملحفه، انسجام الیاف آن از بین نرفته و محصول آب نمی رود. معمولا این نوع ملحفه ها از پنبه و کتان درجه یک ساخته می شوند. باید حتما در زمان خرید، اطلاعات لازم در مورد جنس ملحفه را از فروشنده آن جویا شوید و مطمئن گردید جنس محصول کیفیت بالایی دارد.

2. عدم استفاده از مواد شیمیایی

توجه داشته باشید که در ملحفه هتلی ترک اصل به هیچ عنوان از مواد و ترکیبات شیمیایی و پلاستیکی استفاده نشده است؛ بنابراین اگر محصولی با چنین ویژگی هایی به شما عرضه شد، اطمینان حاصل کنید که محصول در قالب پارچه ترک به شما فروخته شده و اصل و مرغوب نیست.

حتی اگر برای کیفیت خواب مهمانان هتل از بهترین تشک و محافظ تشک هم استفاده کنید، اما ملحفه خریداری شده جنس مرغوبی نداشته باشد و از متریال پلاستیکی و شیمیایی تولید شده باشد، ممکن است مشکلات پوستی و تنفسی برای افراد ایجاد کند.

برای اینکه به تفاوت ملحفه و محافظ تشک نیز پی ببرید، باید گوییم محافظ تشک بر خلاف ملحفه از پارچه های ضد حساسیت تولید می شود که آن را دور تا دور تشک نصب می کنند. همچنین محافظ تشک قابلیت این را دارد که تمام آلودگی ها، میکروب ها و باکتری ها را از تشک دور نگه داشته و یک بستر سالم و به دور از بیماری برای خواب افراد فراهم سازد. در حالی که ملحفه لزوما نباید ضد باکتری باشد. در خرید ملحفه بیشتر روی فاکتورهایی همچون: جنس، ابعاد و کیفیت آن تمرکز می شود.

3. ضخامت ملحفه هتلی

مورد دیگری که باید در خرید ملحفه هتلی ترک به آن توجه داشته باشید، ضخامت پارچه آن است. این ملحفه ها بسته به متریال و الیافی که در ساخت آن ها به کار رفته، ضخامت های متنوعی دارند. یکی از عواملی که روی قیمت ملحفه تاثیر می گذارد، ضخامت آن است. بنابراین شما باید با توجه به بودجه و شرایطی که در نظر دارید، بهترین ملحفه ترک با ضخامت استاندارد را انتخاب کنید.

4. نرمی و لطافت ملحفه هتلی

ملحفه هتلی ترک

با اینکه ملحفه هتلی ترک جزء مرغوب ترین نوع ملحفه در بازار شناخته می شود. اما این به معنای آن نیست که لزوما هر محصولی که به شما پیشنهاد می شود، کیفیت معقولی داشته باشد. ملحفه های ترک نیز از نظر کیفیت تولید، درجه بندی خاص خود را دارند و برخی از کیفیت بیشتر و برخی از کیفیت پایین تری برخوردار هستند.

میزان لطافت و نرمی ملحفه نیز به نسبت کیفیت الیاف آن می تواند متغیر باشد. یکی از عواملی که می تواند به شما برای جلب رضایت مهمانان هتل کمک کند، این است که به سراغ ملحفه هایی بروید که از نرمی و لطافت بالایی برخوردار باشند. معمولا ملحفه های هتلی ترک که از جنس پنبه ساخته شده اند، بالاترین کیفیت و بیشترین میزان لطافت را دارا هستند.

5. کیفیت رنگ ملحفه هتلی

از آن جایی که ملحفه ها و دیگر منسوجات هتلی به طور مداوم باید شسته و ضدعفونی شوند، لازم است به سراغ محصولاتی بروید که در اثر شستشوی مداوم تغییر رنگ و شکل ندهند. در واقع رنگ ملحفه باید پس از شستشوی مداوم ثابت و بدون تغییر بماند تا بتوان به خوبی از آن برای مهمانان هتل استفاده کرد و بدین صورت هزینه های هتل را نیز کاهش داد.

6. توجه به ابعاد و اندازه ملحفه هتلی

ملحفه های هتلی ترک از نظر ابعاد و سایز تنوع فوق العاده زیادی دارند. بنابراین یکی از نکات مهمی که باید در زمان خرید ملحفه به آن توجه داشت، ابعاد و سایز آن است. از آن جایی که معمولا مسئولین خرید، برای صرفه جویی در بودجه هتل اقدام به خرید عمده از هر چیزی می کنند، باید در جزئیات خرید خود دقت زیادی داشته باشند تا پس از پایان سفارش، مشکلی در خصوص استفاده از تجهیزات هتلی برای آن ها پیش نیاید. برای خرید عمده ملحفه هتلی، حتما پیش از ثبت سفارش، اندازه و سایز ملحفه ها را بررسی کنید تا کاملا منطبق بر تشک و دیگر اقلام اتاق خواب مهمان یا مواردی که لازم دارید باشند.

7. توجه به رنگ و طرح ملحفه هتلی

ملحفه هتلی ترک

انتخاب رنگ و طرح ملحفه کاملا سلیقه ای است. یعنی در این مورد نیازی نیست که به نکته خاصی اشاره کنیم؛ اما برای اینکه بتوان ظاهر جذاب و لوکس تری را به اتاق مهمان ببخشید، بهتر است در انتخاب طرح و رنگ ملحفه به دکوراسیون و فضای اتاق مهمانان نیز توجه داشت. یعنی رنگ ملحفه با دیگر کالای خواب و وسایل اتاق مانند پرده ها، فرش، روتختی و… هماهنگی داشته باشد. اینگونه مهمانان متوجه این موضوع خواهند شد که شما به جزئیات اهمیت زیادی می دهید و جلب رضایت آن ها برایتان در اولویت هر چیزی است.

8. توجه به اعتبار فروشگاه

یکی از نکات مهم در خرید ملحفه هتلی، اطمینان از اعتبار فروشگاه عرضه کننده محصول است. در زمینه فروش تجهیزات هتلی، شرکت ها و برندهای مختلفی فعالیت می کنند که برخی شناخته شده و برخی نیز تازه کار هستند. شما باید برای اینکه بتوانید بودجه خود را در جای درستی هزینه کنید، ابتدا تحقیقات لازم را در مورد فروشگاه عرضه کننده محصول انجام دهید. می توانید میزان رضایت خریداران از آن مجموعه را بررسی کنید و یا کیفیت محصولات را از نزدیک مورد ارزیابی قرار دهید. در هر صورت برای خرید ملحفه هتلی ترک اصل باید حتما کالا را از یک مجموعه معتبر و مطمئن خریداری کنید.

9. قیمت ملحفه هتلی

قیمت ملحفه هتلی قطعا یکی از مهم ترین معیارها در خرید است. تمامی هتلداران تمایل دارند در عین حال که خدمات شایسته ای به مشتریان خود ارائه می کنند در هزینه ها نیز تا حد امکان صرفه جویی داشته باشند. معمولا با خرید عمده ملحفه هتلی می توانید تا حد زیادی در هزینه های خرید خود صرفه جویی کنید.

همچنین برخی از فروشگاه های آنلاین به مناسبت های مختلف، تخفیفاتی را روی کالاها و اقلام خود می گذارند که می توانید از این تخفیفات نیز بهره مند شوید. نکته ای که وجود دارد این است که ملحفه هتلی ترک نسبت به ملحفه معمولی کمی گران قیمت تر است و دلیل آن هم کاملا پیداست.

ملحفه هتلی ترک به دلیل کیفیت بالا و جنس اورجینالی که دارد از قیمت بیشتری برخوردار بوده و قطعا هزینه کردن برای این محصول ارزشش را خواهد داشت. به شما توصیه می کنیم، هیچ گاه کیفیت را فدای قیمت نکنید و تا حد امکان بهترین امکانات را برای مهمانان هتل فراهم آورید. چرا که این کار میزان رضایت مشتریان را افزایش داده و سوددهی مجموعه را به طرز غیر قابل باوری بیشتر می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *